1) Kuidas teha vahet erinevatel rühmadel?
Tartus:
Mieto: Siia koonduvad juba tõsisemad tegijad ja vähemalt 5x nädalas harjutajad. Peab arvestama 10+ treeningtunniga nädalas.
Daehlie: See rühm koondab enda alla veidi tõsisemaid tegijaid, kuid nende treeningmaht jääb 4-5x nädalas treenimisele ja ei ületa 10 treeningtundi nädalas.
Northug: Alustajad, algajad ja muud tagasihoidliku sportliku taustaga inimesed. Treeningkordasid enamasti 3, kuid vahel ka 4. Treeningtunnid jäävad vahemikku 4-8h.
Tallinnas:
Pirita rühm: toimetab vastavalt inimeste füüsilistele võimetele ja treener Karli karmi käe all.

2) Millised on põhilised treeningud?
Kõik treeningud toimuvad välitingimustes. Sügisperioodil on põhitreeningvahenditeks rullsuusad (varustus on klubil olemas), punased vaibad (teeme treeningmattidel palju keharaskustega süvalihaharjutusi), jooks, imitatsioon (maastikul keppidega erinevate suusasammude imiteerimine, varustus klubil olemas).
Talveperioodil oleme ikkagi 99% aega suuskadel (mõningane varustus on klubil olemas).

3) Millised on tasud?
Tasude kohta saad täpsemalt lugeda www.suusahullud.ee/kuutasud
4) Mis kuulub kuutasude sisse?
Kuutasude sisse kuulub vastavalt rühma treeningkavale 2 ühistreeningut nädalat, millele lisandub võimalus külastada pühapäeviti Nõo jõusaali.
Lisaks saab kasutada klubiruumi riiete vahetamiseks ja peale treeningut saab käia pesemas. Klubil on olemas põhiline treeningvarustus, mida saab kasutada. Lisaks sellele lisatakse teadliku treenija paketti ka igakuine treeningkava.
5) Milline varustus peab endal olemas enne, kui saab liituda treeningrühmadega?
Tegelikult ei eeldata mingisuguse spordivarustuse olemasolu. Esialgu piisab kõigest lihtsamast spordiriietuses ja jooksujalanõust. Rullsuusatamiseks ja teiste selliste treeningute puhul on klubil endal varustus olemas.